Eşim de var bu sene çok fazla ağrısı oldu. Okuldan bir arkadaşı nörolojiye gitmiş bir ilaç vermişler ataklarımı azalttı demiş bizde gittik. Ama sadece şikayetlerini söyledi migrenim var vs demedi teşhis koyabilecek mi diye. İlaçlı mr verdi kan tahlili yaptı sonuçlara göre vitaminler verdi. Migrenuc bir ilaç verdi çok ağrın olursa iç diye. Selectra diye başka ilaç verdi eşimde ilk başta uyku yaptı zaten depresyon ilacıymış.
Eşim ağrısı olduğunda karanlıkta ve sessiz bir ortamda oluyor uyumaya çalışıyor.