Annebebek7 Günde 4-5 kereyi buluyor yaramıyor mu yediği mama ? Yasayan var mı bu durumu 2 haftaya yakındır böyle
[silindi] Annebebek7 benim iki çocugumda günde 3-4 defa yaparlar. Doktorum normal demişti bi sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar 🥰
nazlii1_ Annebebek7 doyuyor demekki hem ne güzel metobolizma hızlı çalışıyor 🤗 yapmasa ayrı Bi dert olurdu yapsın daha iyi
Sev16 Annebebek7 benim bebeğim ek gıdaya geçene kadar öyleydi hepte güzel kilosunu aldı korkulcak bi şey yok yani
poyrazarelinannesi Ah ne güzel, iyi beslendiğini gösterir bu. Benim yavrum da öyleydi, 2 gündür hiç yapamıyor, huzursuz hem de. O kadar üzgünüm ki.
Annebebek7 poyrazarelinannesi bebeklerin bir günü bir gününe tutmuyor bizimkide hastalandı ondan sonra böyle oldu dedim acaba ishal de ondan mı böyle yapıyor . Üzülmeyin her şey geçiyor 🥰
Annebebek7 nazlii1_ yenidoğan harici hiç böyle olmadı o yüzden korktum , annelik işte hep bir tereddüt hali 🥹