Kızlar 2 aylık olduk ve aşılarımızı yaptı doktorumuz ama aşıdan sonraki gün emme ve uyku reddi başladı. Emerken birden canı yanıyor gibi ağlıyor ya da uyurken çok ağlıyor her zaman değil ama günün yarısı normal yarısı bu şekilde geçiyor. Sizde nasıl olmuştu ne önerirsiniz?