Benim doktorum yazmıştı öyle almıştım ama reçetesiz alınıyor mu bilmiyorum. Ekim ayında ilk dozu vuruldum. Kasım ayında regl oldum ve 16 gün sürdü. İlk 1 haftası lekelenmeydi. Bu ay ise 1 hafta sadece lekelenme oldu ve bitti. Onun dışında bir yan etkisi olmadı bana şu anlık en azından. Ocakta 2.dozu vurulacağım