Merhaba anneler 36.haftamda dogum yaptim doktor evolvia onerdi 2. Kutuyu kullaniyoeuz suan ama cocuk keci boku gibi siciyor afedersiniz ciyak ciyak yavrum gaz damlasive biogaia kullaniyoruz saatlerce masaj yapiyorum ama nafile ben hangi mamayi almaliyim ne yapmaliyim bilmiyorum lutfen bi fikri olan mama onerisinde bulunacak olaniniz varsa yorumunuzu bekliyorum 🙏🏻🥺