melis94 bebeğim ileri seviyede pişik olmuştu 12 günlükken sudocrem kullanıyordum, doktorum çinko içeren pişik kremi kullanmamı önerdi, ürün olarakta “UNİ BABY PİŞİK KREMİ” kullanmamı önerdi. Kullandım sadece o geçirdi bebeğimin pişiğini. Fakat heryerde bulunmuyor, amazondan sipariş etmiştim ve pişiği geçince sudocreme devam ettim. Pişik olunca tekrar uni baby kullanıyorum, bu şekilde dönüşümlü kullanıyorum iki kremi