ayseasel1
Valla benimki de 14 aylık aynı şey var her şeyi atıyor, doktora sorduk çok normal merak ediyor hoşuna gidiyor çok fazla tepki vermeyin verirseniz oyun haline getirir devam eder dedi. Vermezseniz bi süre sonra unutacak dedi. İki gündür çok az yapıyor yaptığında bana bakıyor hemen gözümü kaçırıyorum bidaha atmıyor bakalım 😅😅