Merhaba maalesef nezle oldum burnum gözlerim durmuyor başım ağrıyor ama emzirdiğim için ilaç da vermiyorlar bebeğim 3ay 23 günlük.Ona da bulaştı burnu tıkalı uyuyamıyor ememiyor serum fizyolojik ve otribebeyle açmaya çalışıyorum yeterli gelmiyor.Tecrübeli anneler sizler neler yapıyorsunuz ?