psikolojiksorunlu-ana 5 aylık bebem var 2 aydır regl oluyordum. Bu ay 5 gün gecikti grip falan olmuştum ilaç kullandim o yüzden mi acaba hastayken regl geciken varmı aranızda aksi bir durumu düşünmek bile istemiyorum çünkü 😂
Ballilokmam11 psikolojiksorunlu-ana hap kullandigim ay bende oluyor gecikme normalde pek hap kullanmadigim icin heralds
Prenses_Liya psikolojiksorunlu-ana Evet cnm geciktiriyor ilaçlar özellikle antibiyotik ağrı kesici geciktirir Şuan sancı çeke çeke yazıyorum olmaz olsaydı şu Regl😂
Iremylcnkya07 psikolojiksorunlu-ana 🤣🤣rica ederim canım test yap şüpheleniyosan bence korkunun ecele faydası yok sonuçta
psikolojiksorunlu-ana Iremylcnkya07 spiral+ geri çekilme şeklinde korunuyoruz hiç bir belirti de hissetmiyorum hamilelikle ilgili araştırdım adet düzensizliği olabiliyormus 1 yıla kadar bilemedim yarın Alicam test
Iremylcnkya07 psikolojiksorunlu-ana bende sprial+geri çekilme korunuyorum sprailden olabilir ben bu ay 2 kere adet oldum
psikolojiksorunlu-ana Iremylcnkya07 AA benimde spiralden sonra adetim 2 3 gün uzadı 10 falan oluyorum
Iremylcnkya07 psikolojiksorunlu-ana benimde adetim uzadı ya normalde 4 gündü şimdi 6 7 gün ve giç güzel değil😂
ikiKudurukAnnesi Bu ay herkes gecikti galiba bugün 9.gün gecikmenin dün test yaptım negatifti inşallah adet olurum bir an önce hala korkuyorum
psikolojiksorunlu-ana ikiKudurukAnnesi bende sabırsızlıkla bekliyorum walla acaba stres yapıyoruz ondan mı gelmiyor ki