Az önce doktorumla görüştüm dostinex diye bir ilaç söyledi 3 günde bir bir tane icebilirsin dedi. Memeyi biraktirdim ikinci gün ve mahvoluyorm ağrıdan o kadar kötü şişti ki dayanamıyorum. Ağrı kesici içtim bana mısın demiyor. Post açtım hatta birkaç saat önce ne yapabilirim diye. Göğsünü bir bez ile sırtına doğru sıkıca bağla sütün geri çekilir yazmış bir arkadas. Kimi de az az sağ diyor rahatlamak adına. Buz koyuyorum sürekli ama yok olmuyor ilacı alacağım sanirim