Merhaba 3 ay önce bebeğşm 3 aylıkken ateşim en son 40 dereceye kadar cıktı normaldede 37.5 38.5 da izliyordu o sürede parol içtim 40 a cıkınca doktora gittm parol serum taktılar ve agumentin antibiyotk verdi 2 gün sonra hhic birseyım kalmadı muhtemelen daha kötüye gitceksin benım annem gelmıstı ben genel olrak bebegımı emzirmeden emzirmye agzıma pecete tutarak emzırıyordum sükür ona gecmedi umarım yardımcı olmusumdır