yetooo Kozlar bronşit olduk antibiyotik kullanıyorduk acayip pişik yaptı ne önerirsiniz deneyimi olan yazabilir mi
mucizeminnosum yetooo benim bebeğimde de öyle olmuştu trosyd ile fito krem parmağıma alıp karıştırıp sürdüm öyle düzeldi doktorumuzun tavsiyesi o şekildeydi