Herkese merhabalar. 5 buçuk yaşında bir kızım var, o kadar sık hasta oluyor ki, son 1 senenin enabız kayıtlarını incelediğimde biz sürekli hastahanelerdeyiz. Eylül ayında ikinci bebeğimi dünyaya getirdim, kızımda eylülde okula başladı tabi buna başlamak denirse. 1 gün okula yollasam 10 gün hasta oluyor. Bağışıklık için yapmadığım denemediğim takviye kalmadı. Üstelik 17 ve 27 aylıkken soğuk havale geçirdi, biz 17.ayından sonrasında ona çoğu hastalıklarında ilaç bile kullanmadık (bazı ilaçlar içirilemediği için). Hep evde doğal yöntemlerimizle hastalıklarını atlattık, çok da az doktora giderdik aslında, bende bir ümit zaten epey uzun süredir ilaç kullanamıyoruz belki bağışıklık oluşmuştur diye düşünüyordum. Doğumun bir önceki gecesi bile biz acillerde serumlarla ilaç alıyorduk, ertesi gece ben sancılandım ve doğuma gittim, ne bebeğimin büyüdüğünden bişey anlayabiliyorum, ne kızımın bu kadar sık hasta olmasına engel olabiliyorum, çok yıprandım, çok yetersiz hissediyorum kendimi 😔 biraz uzun oldu ama geçen hafta da rsv denen illete yakalandı, 4 gün boyunca düşmeyen bir ateş, yavrum cayır cayır ateşler içinde yandı kavruldu, hiçbir şey yiyip içmiyor, moralim alt üst, niye böyle demekten kendimi alamıyorum 😔