Selintc benim de öyleydi bebeğim 4 aylıkken başlamıştı su gibi akıyordu bildiğin yani sadece dökülme karşıtı şampuan kullandım farklı birkaç marka tabi öyle delice etkilemedi. Şu an baya azalmış durumda o kadar dökülmüyor bir şey de yapmadım açıkçası işte belki vücut vitaminleri iyiledi de dökülme azaldı da olabilir bilmiyorum..
Ablamın saçı normal zamanda çok fena olmuştu biberiye kullandı aşırı iyi geldi dedi hiç yapmadım ben ama o çok memnun kalmıştı. Biberiyeyi demleyip bir sprey şişeye koyuyor günde iki kez de sıkıyordu saçlarına her gün