33 aylık kızım var nerden baksanız 3-4 kez krup geçirdik şuan uyuyor yine uykusunda boğulurcasına öksürüyor acile gidicez alerji testi de yaptırdık 1,5 ay önce de bronşit oldu hep ciğere tekrar inerse napcam korkusu yaşıyorum ben kafayı yicem güzel anneler lütfen bana akıl verin kaç doktora gittik hep aynı şeyler hep aynı ilaçlar fayda yok