Kızlar tam 2 ay bu psikolojisiyle yaşadım tartıda kilo aldığını gördüğüm halde bir an olsun aklımdan çıkmadı bu durum şuan 4 buçuk aylık olduk çok şükür hala sadece anne sütü alıyor. Meğer bebeğim gazdan dolayı memede huzursuzluk yapıyormuş çok şükür her şey geride kaldı kendinize ve sütünüze güvenin en güzel günlerinizi endişe şüpheyle geçirmeyin