Kızım 14 aylık olucak bir hafta sonra hala yürümek için cesareti yok. Sadece iki elinden tuttuğumuzda yürüyor, koşuyor hatta ama mesela tek elimi tut yürü diyorum asla istemiyor ki yürüyebilir aslında. Doktorlar 18 aya kadar bekleyelim diyorlar ama çoğunluk cok geç kalmış gibi davranıyor üzülüyorum. Siz neler yaşadınız kaç aylıkken yürüdüler