Lütfen kullanmayin. Yaklasik 1 ay once drumuz bitkisel uykuya gecisi kolaylastirir diye onerdi. Duzen saglamak icin geceleri 2-3 damla veriyordum. Uyumasina uyuyordu verdikten yarim saar sonra ama sabaha kadar ciglik cigliga agliyordu. Postlar da acmistim zaten. Yaklasik 10 gunun ardindan kullanmak istemedim ve biraktim gece aglama krizleri cigliklari son buldu. Belki o sebep olmamistir ama bebeginiz kucuk ve kullanmayin