Merhabalar oğlum 6 günlükken göbek bağı düştü. Düşeli 8 gün oluyor ama hala deliği az az kanıyor. Ağladığı zaman kanıyor özellikle. Doktorumuz enfeksiyon yok dedi ama ben yine de tedirginim 🙄 her gün göbek bakımı da yapıyorum enfeksiyon oluşmasın diye. Sizin de bebeklerinizde oldu mu ve ne kadar sürdü bu kanama?