Merhaba bebeğim 7-ay 16 günlük doğduğundan beri gaz sorunumuz var alerji dedi doktor ama şuan değil normal mamaya geçtik ek gıdaya geçtik kan ciltte döküntü vs olmadı qma okdar çok osuruyor ki abartmıyorum günde 20 dfa belkide daha fazla özellikte 7.9 arsı uyuyamıyor dalamıyor bu yüzden bqzen geceleride yedirdiklerime dikkat ediyorum gaz vs yapan şeyler tüketmiyoruz genelde tarhana yumurta peynir siyah erik ayva ıspanak kabak havuç bu tarz şeyler artık ne yapacağımı bilemiyorum bu konuyla ilgili bir bilgi sahibi arkadaş var mı bana yardım edebilir mi lütfen bu ne normal mi geçecek mi (yanlış yazdıysam kusura bakmayın lütfen kucağımda uyutmaya çalışırken yazıyorum çok çaresizim)