Bir kaç gün önce ben rahatsızlandım . Bu sefer de ben kullanayım dedim ventolini… Bebeğime yarısını kullanıyorum serum fizyolojik su ile fakat Kendime de tam kullanayım dedim
ve resmen başım döndü. Kalp atışım hızlandı. Ve bir kaç saat sürdü bu durum. Dışarı çıktım. Temiz hava almak iyi geldi. Aman ha çocuğunuza bir tüp vermeyin.