ymnmhrr Ben kaç deneme yaptım kaç kere yalvardım bir kere olsun lazımlığa otursun yapsın diye bilmiyorum 😂 Sanki bir kere yapsa hep yapacak gibi gelmişti, herkes öyle diyodu çünkü yapsın alışır falan. Alışmayınca alışmıyolar malesef. Son denememiz başarılı oldu şükür 38 aylıktı, çişe 3 günde alıştı gidip kendisi yapmaya başladı ama kaka için 2 ay uğraştım. Yerini görsün, oraya yapılacağını anlasın diye kakayı yaptığı yerden lazımlığa aldım. O da yapmak yerine benim yaptığımı yapıp kürekle lazımlığa 💩 taşıdı 😂😂 Kanayan yaram tuvalet eğitimi, olmuyosa zorlama kendini ve yavrunu yıpratma. Ben yapamıyorum öğretemiyorum diye çok ağladım ama boşaymış hepsi. 5 ay geçti üstünden şuan herşeyini kendisi yapıyor. Umut olsun bizim gibilere 😇