Bizdede durumlar aynı 3 aylığız 3 saat sonra anca emzirebiliyorum öncesinde emzirmeye çalıştığımda almıyo ağlıyo 3 saatin sonundada en fazla 5 dk sonrada memede oynamaya başlıyor ağzından çıkartıyor tekrar alıyo ağzında olmasına rağmen oynayarak yemeye devam etse yada biraz zorlayıp fazla emzirsem sonra kusuyo meme reddi mi doyduğu için mi yapıyo neden böyle yapıyo çözemiyorum mamada almıyo sadece anne sütü biberonla vermeyi denedim öğürüyo nedenini çözsem ona göre hareket edeceğim ama yok bende burda kalayım