Karpuzlufistiksarma Kızlar merhabalar ben bi ürün sattım 250 tl sattığım kişi ürünü onayladı hesabıma yatan para 184 tl bana 250 tl yatması gerekmiyor mu çünkü orada kazançın hepsi senin uyarısı var ama kesinti yapmişlar acaba neden ?
bananeabiya Karpuzlufistiksarma canım bazen gönderdiğin ürün olması gereken debi mi ağırlık mı bişi oluyor eğer o miktardan fazlaysa senden kesinti yapıyor ondan olabilir belki. Gönderdiğin siparişlere bi baksana orda yazar deposit falan mı ne yazıyordu tam hatırlamıyorum orda kesinti yazar.
Karpuzlufistiksarma psikolojikdan yok hayır değildi hatta sistemde kargoyu ben 9-18 mi ne vardı benim kargomda 7 kilo çıktı
Karpuzlufistiksarma bananeabiya yok hayır yazmıyor öyle ben zaten seçtim 9-18 arası kargo da 7 kilo çıktı .
Karpuzlufistiksarma bananeabiya kargo ücretsiz yazıyor 250 tl olunca acaba benden mi kesildi kargo ücreti alıcı da hizmet bedeli 50 tl öedemiş oda 300 tl yatırdım dedi
psikolojikdan Karpuzlufistiksarma shopping violation yazıyorsa kargodan kaynaklıdır, başka türlü kesinti olmuyor 250 tllik üründe
bananeabiya Karpuzlufistiksarma aaa o zaman çok saçma yani niye kesmiş ki. Canlı destek falan varsa sor yani normalde kesmiyor asla. Kargo ücretini de alıcı ödüyor zaten kilo aşımı yoksa senden hiç kesinti yapmaması gerekiyor
psikolojikdan Karpuzlufistiksarma çocuk bebek ürünleri diye koyduysanız sadece 1 desi hakkınız var, sonrasından her bir desi için 7 lira kesiyor sizden
annediyebiri Karpuzlufistiksarma destek ekibine iletin bence ptt kargo ücretsiz diğerleri kesiyor bayağı kesilmiş sizden