Kızlar bebeğim durduk yere 2 gündür topallıyor ortopedi doktoru gördü röntgen çekildi kemikler de ve kalça çıkıklığında bir sorun yok dedi kaslarla alakalı olabilir 1 hafta sonra tekrar görelim dedi ne bir ilaç nede birşey yaptılar başına gelen varmı Allah aşkına bilen biri yazsın