Bebeğim 5.5 aylık 1 haftadır kuru öksürüğü vardı burnu da tıkalı son 2 gündür ateşleniyor. 3 kez doktora götürdüm ciğerleri temiz oksijen seviyesi çok iyi dedi. Ama bu çocuk niye böyle oluyor diyorum belki dişten dedi. Başına gelen var mı? Artık korkmaya başladım bi de çok huysuz çok ağlıyor 3 saattir uyuyor mesela açamadı gözünü uyumadığı zamanlarda da sürekli ağlıyor uyutmakta buldum bende çareyi başına gelen varsa lütfen yazar mısınız?