Ozooo Umarim yeni gelen yil senden daha iyi bir yıl olur. Cocuklarin bomba sesleri yuzunden ölmedigi, anasiz babasiz kalmadigi, yarinlara umutla bakabildigi bir gelecek.. Ayrica “ sesimi duyan var mi” cumlelerini duymayacagimiz, afetlerden(!)insanlarin ölmediği, evsiz barksiz kimsesiz kalmadığı,kader diyip gecilmedigi mutlu olmasak da en azından insanca ve barış icerisinde yasayabildigimiz bir dünya ve yil diliyorum.🙏