Elanil Arkadaşlar normalde Aptamil kullanıyoruz.aptamil mamanın şeker oranı 8.3 Sma mamasina geçmek istiyorum.Sma 2 şeker olanı 5.1 Sma 3 şeker oranı 8.1 arada baya fark var.kullanan arkadaslar tat olarak nasıl bilgi verebilir misiniz