Nesli123 Kızlar Hipp Keçi Sütlü Kullanıyordum. Oğlum 6 Buçuk Aylık Oldu Gaz Kaka Sorunu Geçince Sma Optıpro Geçiş Yaptım Ama Sevmedi İçmiyor Mamayı Kızlar Sizce Hangi Mamayı Alayım Öneride Bulunabilir Misiniz.
alparslanozyildiz Nesli123 Bebelac Gold 1 numara aldım bağırsak sorunu olmuyor dediler ama şuan için daha kullanmadım elimin altında tutuyorum
Nesli123 noluyasanagenemiros Aptamil En Başta Kullanmıştım Gaz Kabız Yapmıştı Hatta 2 Kutu 800 Gram 1 Numara Evde Açılmamış Duruyor Çok Kararsız Kaldım
Hanifeelif mstfakbratalha bebeğiniz kaç aylık bebevita mamayı kullanıyorsunuz Ben de kullanmak istiyorum da bilemedim O yüzden sordum
mstfakbratalha Hanifeelif ben kullanmadım ablam yigenime ilk doğduğundan itibaren kullanmıştı hiç sıkıntı yaşamadı güzeldi yani