Bizde 1 ay 3 haftaligiz kızım tikanik sürekli ciğerine inmemiş ama evde durduğumuz halde hastalık eve kadar geldi banada kızımdan bulaştı hatta inşallah iyi olurlar bize sadece burun spreyi verdiler ve aspiratorle açın dedi doktor 3 doktora gittim ciğerine indimi diye çok şükür inmedi ateş ve emmede sorun yoksa aminn yeter dendi 1 hafta olacak çabuk geçer inşallah , kanına kakasina hep bakıldı temiz çıktı inşallah sizde hemen iyilesirsiniz