Merhaba kızım 47 cm doğmuştu, 1 aylıkken hastanede 52 cm, sağlık ocağı 51 cm ölçmüştü ama bugün hastanede 2 aylık kontrolünde 52.5 çıktı pazartesi sağlık ocağı var. Doktorda 2-3 ay daha takip edelim böyle giderse endokrine gönderirim dedi ve korktum açıkçası başına gelen var mı? Bir ayda bu kadar az uzayıp sonraki aylarda normal seyreden? Yada endokrinde ne yapılacak kafamda deli sorular 🥺