fatosaslan merhaba sma yoğun kıvamlı bir mama diğerlerine göre biz ilk onu kullandık kusuyordu bizimki de ve bebeğim hep ağlıyordu sonra aptamile geçtik rahatladı kaç gün kabız oldu çıkartamıyodu tuvaletini azcık yapıyordu ama Bildiğiniz taş gibi ve popusu baya baya yara olup kızarmıştı şimdi aptamil kullanıyoruz hem doyuyor hemde tuvalet açısından çok rahatım. İki çocuğum da da aptamil kullandım sorunsuz tabi her bebek farklı ama yine de söylemek istedim.