canikoko Normalde yarın regli olucam ama kendimi inanılmaz hamile hissediyorum. İlk hamileliğimdeki tüm belirtiler var. Test yaptım idrar ilerler ilerlemez değil de 2 dk sonra silik çizgi oluştu. 2-3 gün daha bekleyip yeniden yapacağım. Sizce gebelik var mı
Yasemin-kckdgn canikoko ay Allah da seni güldürsün inanılmaz hamile hissetmek nedir kız ben 36 hafta da doğurdum 36 hafta boyunca hiç bu kadar inanılmaz hamile hissetmedim🤣🤣 bu arada hayırlı olsun diyeyim sankim bende görüyorum o silik çizgiyi 🙈
canikoko 1sirinannesi yani aslında hemen değil idrar ilerledi önce ilk çizgi çıktı sonra pozitif çizgisi belirdi o biraz kafamı karıştırdı 🐣
canikoko Yasemin-kckdgn ahahha😂 çok halsiz hissediyorum , akıntım var , midem bulanıyor bide kasığıma ağrı giriyor bu kadar 😂