btba Oğlum grip oldu sanirm burnunakiyor hapsuruyor arada oksuruk atesde var , ates için dolven veriyorum başka ne yapmaliym acaba evde
btba Doktora gtmedim daha evde takıp ediyorum ama gitsemmi diede düşünmeye basladm 39 lara gelio ates hep kucagmda duruo indigi an kucaktan aglio, benm sicakligmdan ekstra sicaklicak