civcivmom b15 kullanıyorum bende yurtdışı ürünü. Türkiye ile aynı , bizimkinin sıkıntısı Arap emirliklerinden alınmış şarj başlığı değişik o yüzden garanti kapsamına girmedi. Avrupadan alınmış olsa şayet öyle bir sıkıntım olmayacaktı. Annem için gen5 aldık , onu çok çok saha beğendim. Benimki 240 Watt , o 280 Watt. Tasarımı , rengi harika.