Merhaba kızlar benim 6 yaşında kızım malum ortada çok kötü bir salgın var ve grip oldu sonra öksürük başladı ve 3 ay kesintisiz öksürüğümüz başladı kullandığımız hiçbir ilaç işe yaramadı ve bugün gittiğimiz doktor akciğerinde enfeksiyon olduğunu ve öksürüğünün astıma çevirdiğini söyledi ve astım ilaçları başladı çocuğu astım olan var mı aranızda yani tedavi süreci nasıl ilerliyor Hani geçiyor mu yoksa devam ediyor mu ömür boyu astın çok üzüldüm aciller çok dolu yani bu bir giriş salgını değil başka bir hastalık var söylemiyorlar ilaçlara rağmen hiçbir çocuk iyileşmiyor ve tedavi süreci çok uzun sürüyor