Kızlar oğlum 3,5 yaşında azı dişi çürümüş ve ara ara ağrı yapıyo doktora götürsem kanal veya dolgu yapacak bende bu yaştaki bı Çocuk için böyle bir şey yaptırmak istemiyorum hele o ölen çocuktan sonra çocuğunun dışı ağrıyan anneler siz napiyorsunuz nasıl bir çözüm buluyorsunuz