Basak71_ ya uzmanlar 1.5 veya 1.7 diyor da ben onlara baktım çok ince geldi bana kendim düşünüyorum ustunuz giyinik yorgan alıp uyuyoruz bu çocuğa bisey örtmeden az kalın bir şeyle uyutmak mantıklı gelmedi.. 2.5 aldım sizin dediginiz gibi lcwdan benim için diğeriyle rahat etmezdi bu tam oldu gayet güzel sıcak tutuyor sorun yaşamadım.. tabi siz bebeğinizi daha çok tanirsiniz