AEgemm hiç düşünme bile ben de çok kötü olmuştum çok ağladim hatta çok psikolojim bozuldu şimdi diyorum ki iiyi ki erkenden olmuş ikisi bir çok tatlı oluyorlar o sevgi daha bı başka oluyor Allah kolaylık versin sağlıkla kucağına alırsın inşallah birlikte büyütürsün ikisinin yorgunluğu birden biter buyutunce de ☺️ ben artık çocuk düşünmüyorum mesela büyüdüklerinde iyi olur diye düşünüyorum 24 yaşındayım bana arkadaş olucaklar inşallah 😅