Tuba_44 Bi kaç gündür çok yoğun enfeksiyon akıntım oluyo (kusura bakmayın ) bugün Dr gittim ağrıdan ve ateş çıkmaya başladığı için ama Dr smear testi de aldı üremeye bakacam dedi üreme olursa kötü bir şey mi aranızda bu bölümde olan biri var mı