13seda Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim var ella hapı kullanmak zorunda kaldım eczane 8 saat sonra emzir dedi doktorum 6 saat sonra dedi ablamın doktoru 24 saat sonra emzir dedi kafam allak bullak bilgisi olan varmı ???
esilamerveker 13seda ertes72 içmiştim ben emzirdiğim zamanlarda. Oda ertesi günü hapı. 8 saat emzirmeyin yazıyordu ben 9 saat emzirmedim. 9 saat sonra iki gögsümü sagdım 2 kere sonra emzirdim birşey olmadı 🥰
Serrzeyy 13seda bende icmistim canim 8 saat emzirme demisti bana ebe. O saatlerdede gogsun doldukca pompayla sag dok dedi oyle yaomistim 3 kere fslsn ikisinide sagip doktum emzirmeden 10 dk oncede sagdim doktum oyle emzirmistim bende eetesi kullanmistim hap
YavruKartal 13seda Bende Ertes72 içtim az önce ne kadar süre en az 8 saat yazıyor. Doktorumada soramadım şaşırdım ne yapacağımı ne kadar bekleyeceğimi :(
utkununannesi_ 13seda bende eczaneden almıştım 3 gün emzirme demişti bana eczacı o yüzden hiç içmedim 3 gün çok geldi bana
esilamerveker 13seda çocuğunu halen emzirmedin mi🙈 dayandıysa masallah 🧿 sütünü sağ iki kere sağ göğsünü iki kere sol göğsünü . Hatta önce sütünün bir damla tadına bak ilaç tadı geliyor zAten iki kere sağdıktan sonra bir daha bak ilaç tadı yoksa emzir bence ben öyle yapmıştım
13seda Serrzeyy birde etkisi bebeğime geçerse nasıl anlayabilirim yani bebeğim üzerinde etkisi ne olur napmam gerekiyor
13seda esilamerveker normalde arada mama veriyordum doğduğundan beri şarıl şarıl akan sütüm olmadı hiç çok nadir de olsa mamadan destek alıyorduk bu kadar mahrum kalmamıştı hiç 🙈🙈
13seda esilamerveker toprak mıııı 🙈 ben bilmiyordum toprağa dökülüceni musluğun içine döktüm 🤦♀️🤦♀️🙈
YavruKartal 13seda Çok sütüm yok zaten memeyide zor emiyor sağını solunu inceleme merakından. Emmeyi bırakır diye çok korkuyorum.
13seda utkununannesi_ normalde de mamadan destek aldığımız için sağıp attım şimdi emziriyorum çok şükür sıkıntımız yok