canmcocuklar gulsahablak ah bilirim zor uyur almazdı, işte ara ada deneyerek tuttuğu anları bulmak olay zaten
gulsahablak melegininannesi38 melegininannesi38 denedim sanki daha sakinleşti iyi geldi gibi. En azından bikaç dakika daha fazla emdi. Teşekkür ederim bu bilgi bence çok kıymetliydi benim gibi anneler için. İnşallah memede daha fazla kalır devam edeceğim beyaz gürültüye ben umarım herzaman işe yarar
melegininannesi38 gulsahablak inşallah canim benimkinede iyi geldiği için söyleyim dedim rica ederiim ne demek hiç Bi bebek qc kalmasın
Bilgem2009 Cyln1234 aynı durum bende de var. Mama+meme gidiyorum uyku serserimi olduğunda mamayı ancak verebiliyorum memeyi de öyle ama memede 10 dk anca duruyor inşallah toparlanacaklar
Cyln1234 Bilgem2009 inşallah inşallah bebişler iyi olsun, bugün hiç tutmadı mesela yok denecek kadar az tuttu ağlama krizleri hep ayakta denedim sallayarak denedim yatarak denedim soydum çıplak denedim olmadı umarım kısa sürer bu durum
Deryatugay melegininannesi38 dörtte başladı beş bıtecek hala duzelmedı doktor mama ya başla dedi ama bıberonda tutmuyor bende ne yapacağımı şaşırdım 😞
melegininannesi38 Valla ben iki gündür yoğurt ile meyve veriyorum azıcık azıcık hiçte tadım da yapmadım aman hiç bisey olmaz önceden tadım felan mi varmış veya 6 ay dolmadan ek gıdaya gecmeme gibi bisey mi varmış