Canbebek54 barlas53 merhaba ben denemek icin 1 kere aldım tadi iğrençti baharatlı gibi değişik tadı vardı. Attim
Alerjikrinit barlas53 kendiniz yapın bence daha çok küçükmüş hazırların içinde sebze falan oluyor alerjisi mi var bilemezsiniz veya herşeyin tadımı bitince kullanın
barlas53 Canbebek54 bende denemek için 1 tane aldım daha açmadım agzını bi deniyim bakalım yoksa atarım bende