Kanguru veya sling işe yarıyor ama eğilerek iş yapamıyorsunuz. Ben çareyi yürüteçle buldum. Kızım 8 aylık, wcye yürüteçten önce ana kucağıyla idare ediyordum büyüdüğü için kalkmaya başladı şimdi yürüteçi götürüyorum. Ordayken eline birşey veriyorum ve hep göz temasında kalmaya çalışıyorum. şarkı söylüyorum öyle idare ediyoruz. Banyoya girmek daha da zordu, ama gün geçtikçe alışıyorlar. Ben bir uzmanda görmüştüm cee e oynayarak bu ayrılma korkusunu biraz azaltabilirsiniz gibi birşeyler diyordu ben de onunla biraz azalttım gibi. Deneyin siz de, belki işe yarar sizde de