Omtal--momm1 bebegimileogreniyorum düzen oturtmak çok zor iki gün oluyorsa 3.gun bozuluyor, uyku aralıkları bile zar zor durduyorum, bizim binada da çok ses vsr evin içinde de ses çok geçiyor odalara,eziyet resmen