Merhaba hanımlar , bebeğim gece unuttuğumda 1-2 saat aralığında uyanıyor ve mama istiyor. İçtikten sonra da direk uyuyor . Bir gecede en az 4 kez bunu yaşıyoruz. Uzmanlar bu dönemdeki çocukların acıkmadığını gece beslenmesi olmasa da olur diyorlar. Bilemedim 🤷🏻♀️ alışkanlık mı açlık mı