Kizlarimbenimcanimmm Eşim ispanagi 2 bağ almis birinden yemek yapıcam şimdi diğerini yıkayıp dondurucu da saklasam olur mu cigden daha önce hiç koymadım olur mu sizce
Lolik Kizlarimbenimcanimmm hep çiğden koyarım hiç bir şey olmuyor, hiç doğramam bile bütün koyarım buzlu buzlu çıkarınca poşeti sıkarım kırılırlar zaten çok kurtarıcı oluyor temiz ıspanak😄
Mtzzeynep Kizlarimbenimcanimmm bende yıkayıp kurutup atıyorum dondurucuya hiç bozulma olmadan çıkıyorum.
Zumra_Fatma Kizlarimbenimcanimmm evet evet olur isterseniz haslayip oyle koyun ben de oyle yapiyorum buzu cozulunce direk siviyag filan koyuyorum sipsak
Synmannesi Kizlarimbenimcanimmm canım ben ıspanağımı semizotunu eğer fazla almışsam güzelce yıkıyorum doğuruyorum poşetliyorum atıyorum derin dondurucuya soğan salçayı kavuruyorum yemek yapacağım zaman içine atıyorum az su çok güzel oluyor
Yagmur_24 Kizlarimbenimcanimmm ben bebeğim için yıkadım kestim çiğden ikea poşetlerine paketledim çıkarıp yapıorum