Bebeğim 4 aylık olacak gündüzleri asla derin uykuya dalamıyor 10 dk uyuyor hep. Kucağımda sallayarak uyutuyorum sonra ayağıma alıyorum sırf uyku süresi uzasın diye ayağımdan indiremiyorum ki her kıpırdamasına sallayıp geri döndürüyorum uykuya öyle öyle 1 saati zor buluyorum ama ben kilit yerimden asla kalkamıyorum bir yere gitsek bile aynı napacam ben böyle ne zaman gündüz uykuları düzelir derin uykuya dalar bu cocuk 🥺🥺 ( atak mı dicem ama doğduğundan beri gündüzleri hep böyle )