Ozlem369 leknme olmasa şüpe etmycrktm kzm 4aylkn gordm düzenli regl cnku doktorum da işi biti tersleyp atiyo ilk yerleşme kanamasına benzy 15gun snra kan ver dedi gidmdm kan vermeye de tekrar yazdm Altan muayene olman lazm çık gel dedi nasl gdm 950aliyolar ücret iki kıza bakan yok hayırlısı böyle başına gelen var mı diye okuyom soru soruyom bnd