Biprensannesig önce eşim oldu öksürükle başladı ateşle devam etti. Koskoca adamın çıktı ateşi 40’a acilde aldık soluğu vücudunda kasılmalar vardı kendine hakim olamıyordu. Kaslarına hep kramp girdi. Acilde serum yaptılar ilaç yazdılar antibiyotik eve geldik ağrısı sızısı geçmedi bir hafta. İki gün sonra kızım oldu ama yavrum perişan oldu kuzum. Ateşi iki gece iki gün nerdeyse 38’den aşağı düşüremedik bir gün öğle molamda aldım çocuk doktoruna götürdüm. Adam bakar bakmaz dedi alından bile ateşi 39 domuz gribi olmuşturx hemen kan testi burundan ve boğazdan sürüntü testi verdik. İnfluenza a çıktı. İnfluvir şurubunu verdi bağışıklık güçlendirici şurup vs verdi ama onları almadım. Öyle şeylere çok itimat edemiyorum ilaç haricine. İnfluvır gerçekten iyi geldi. Ateşi hemen düştü ama çok çok halsizdi. Toparlanması hala sürüyor yorgunluğunun gitmesi. Geçen hafta hasta olmuştu. Bol bol sebze meyve yedirmeye çalışıyorum. Kemik suyum bitti. Kemik suyu mutlaka edinin. Sarımsaksız gün geçmesin. Bal zerdaçal karışımı da arada yapıp yedirinx. Sonra bana geldi hastalık ben de sağlık ocağına gidp durumu anlattım doktor size koruyucu tedavi başlamadılar mı dedi, dedim yok. Bana da influvır yazdı eşime de içirdim ondan. Annem de bizimle aynı evdeydi ama ona geçmedi. Nasıl oldu bilmiyorum.